Қазақстан Республикасының Білім және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес тәрбиелеу және оқыту білім алушылардың зияткерлік, патриоттық, рухани-адамгершілік және дене дамуын қамтамасыз ету мақсатында бірыңғай идеологиялық және құндылық тәсілдермен жүзеге асырылады. Тәрбие жұмысы барлық мүдделі тараптардың: отбасының, білім беру ұйымдарының, қоғамның кеңінен қатысуымен кешенді түрде жүргізіледі.
Тәрбие жұмысын ұйымдастырудағы негізгі нормативтік-құқықтық құжаттар:
1) БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы Конвенциясы;
2) Қазақстан Республикасының Конституциясы;
3) 2011 жылғы 26 желтоқсандағы» Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы»Қазақстан Республикасының Кодексі;
4) «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» 2002 жылғы 8 тамыздағы Қазақстан Республикасының Заңы;
5) «Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу туралы» 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-IV Қазақстан Республикасының Заңы;
6) «Балаларды денсаулығына және дамуына зиян келтіретін ақпараттан қорғау туралы» 2018 жылғы 2 шілдедегі №169-VI Қазақстан Республикасының Заңы;
7) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы;
8) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының Білім және ғылымды дамытудың 2020 - 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;
9) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі № 145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру»бағдарламасын іске асыру жағдайында Тәрбиелеудің тұжырымдамалық негіздері.
10) ҚР Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы № 525 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері
11) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020.06.12. № 248 бұйрығымен бекітілген 2020-2025 жылдарға арналған «құндылықтарға негізделмеген білім беру» жобасы.
2022-2023 оқу жылындағы тәрбие жұмысы жеке тұлғаны Тәрбиелеудің тұжырымдамалық негіздері шеңберінде іске асырылады, оның негізгі идеясы Абайдың «Толық адам» рухани мұрасында бейнеленген үйлесімді дамыған адамның ұлттық бейнесі деп танылады. «Толық адам» тұлғалық атрибуттары мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарында, Мемлекет басшысының «Тәуелсіздік бәрінен қымбат» және «Абай және ХХІ ғасыр Қазақстан» бағдарламалық мақалаларында және жеке тұлғаны тәрбиелеуге бірыңғай жүйелі тәсілді қамтамасыз ету үшін басқа да тұжырымдамаларда айқындалған бар құндылықтар мен басымдықтарды біріктіреді. Тәрбие мен оқыту білім алушылардың зияткерлік, патриоттық, рухани-адамгершілік және дене дамуын қамтамасыз ету мақсатында бірыңғай идеологиялық және құндылық тәсілдермен жүзеге асырылады. Тәрбие жұмысы барлық мүдделі тараптардың: тәрбие жұмысының негізгі бағыттары шеңберінде отбасылардың, білім беру ұйымдарының, қоғамның кеңінен қатысуымен кешенді түрде жүргізіледі:
Мектепте тәрбие процесіне қатысушылардың ережелері мен міндеттерін регламенттейтін нормативтік құжаттар бекітілді: «мектеп жарғысы», «үшжақты шарт», «сынып жетекшісі туралы ереже», «Сынып жетекшісінің нұсқаулығы мен лауазымдық міндеттері», «сынып сағаты туралы ереже», «ата-аналар комитеті туралы ереже», «ата-аналар жиналысы туралы ереже», «Мектеп бойынша кезекшілік туралы ереже»,балалар ұйымы «жоғары мектеп кеңесі» туралы Ереже, «Жас Ұлан» балалар-жасөспірімдер ұйымы туралы ереже, «Құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі Кеңес туралы ереже», «мектепішілік бақылауға қою туралы ереже».
Мектептің тәрбие жұмысы Сынып жетекшілерінің ӘБ жұмысы, оқушылардың өзін-өзі басқару органдары («ЖасҰлан» балалар-жасөспірімдер ұйымы), психологиялық-әлеуметтік қызметтің жұмысы, мектептің тәрбие жоспары, сынып жетекшілерінің ӘБ жоспары, сынып жетекшілерінің тәрбие жоспарлары, мектептің өзін-өзі басқару жұмыс жоспары, күнтізбелік жоспарлау негізінде үйірме басшыларының жұмысы арқылы жүзеге асырылады үйірмелер мен секциялардың жұмыстары. Қазақстан Республикасының Білім және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес тәрбиелеу және оқыту білім алушылардың зияткерлік, патриоттық, рухани-адамгершілік және дене дамуын қамтамасыз ету мақсатында бірыңғай идеологиялық және құндылық тәсілдермен жүзеге асырылады. Тәрбие жұмысы барлық мүдделі тараптардың: отбасының, білім беру ұйымдарының, қоғамның кеңінен қатысуымен кешенді түрде жүргізілуі тиіс.
Тәрбие жүйесін білім беру ұйымының барлық ұжымы жүзеге асырады. Барлық қызметкерлер білім алушылардың дамуын іске асыруға өз үлестерін қосады. Бұл жұмысты білім беру ұйымы білім алушылардың ата – аналарымен, әлеуметтенудің басқа объектілерімен-білім беру ұйымының әлеуметтік әріптестерімен тәрбие жұмысының негізгі бағыттары шеңберінде тығыз өзара іс-қимыл мен ынтымақтастықта іске асырады:
- Қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие беру.
- Рухани-адамгершілік тәрбие.
- Ұлттық тәрбие.
- Отбасылық тәрбие.
- Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.
- Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие.
- Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.
- Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.
Тәрбие жүйесінің мазмұнының негізін жалпыадамзаттық құндылықтар (сенім, ақиқат, Сұлулық, Бостандық, мейірімділік, жақсылық, махаббат және т.б.) және ұлттық құндылықтар (Тәуелсіздік, патриотизм, толер
анттылық, Ана тілі, заңға бағыну, этникалық мәдениет, дәстүрлер және т. б.) құрайды. Мектептің тәрбие жұмысының мақсаты: оқушылармен қазақстандық патриотизмді, азаматтық өзін-өзі тануды, толеранттылықты, жалпы мәдениетті, салауатты өмір салтын қалыптастыруға, шығармашылық қабілеттерін іске асыруға, кәсіби өзін-өзі анықтауға бағытталған тәрбие жұмысының тиімді жүйесін құру. Мектептің тәрбие жұмысының жүйесі қазіргі жағдайда сұранысқа ие бола алатын, әлеуметтік бейімделген тұлға ретінде оқушының жеке басының негізгі құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған