Мұғалім лауазымына конкурс
«Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің «Петропавл қаласының білім бөлімі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің «№ 4 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы Нұрсұлтан Назарбаев көшесі 274
Тел. 87152512405, 87152512404
Электрондық пошта мекенжайы: sko_shkolav4@sqo.gov.kz
Бос лауазымдардың атауы: көркем еңбек -1, информатика -1, математика - 1, орыс тілі мен әдебиеті - 1, қазақ тілі мен әдебиеті - 1.
функционалдық міндеттері:
білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады;
оқушы мен оқушы тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді, студенттердің жеке қабілеттерін ашып, дамытуға ықпал етеді;
оқушыны ұстазға деген құрметпен қарауға тәрбиелейді, мұғалімнің аты-жөні мен әкесінің атын сыпайы түрде айту немесе «мұғалім/мұғалім» деп тікелей үндеу арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді формаларын, әдістері мен құралдарын пайдаланады;
пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарларды, бөлім бойынша жиынтық бағалауға және тоқсанға жиынтық бағалауға арналған тапсырмаларды құрастырады;
бөлім бойынша жиынтық бағалау және ескертулермен тоқсан бойынша жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау жүргізеді;
электрондық журналды толтырады;
білім алушылардың және тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелік-әрекеттік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
білім беру бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және іске асыруға қатысады, олардың оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес толық көлемде орындалуын қамтамасыз етеді;
студенттердің, оқушылардың жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділіктерін зерттейді;
инклюзивті білім беруге жағдай жасайды;
ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып оқу бағдарламаларын бейімдейді;
интерактивті оқу материалдарын және цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтан сабақтар ұйымдастырады;
әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер бірлестіктерінің, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
ата-аналарға арналған педагогикалық кеңестерге қатысады;
ата-аналарға кеңес береді;
кәсіби құзыреттілігін арттырады;
қауіпсіздік техникасы мен еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелерін сақтайды;
оқу-тәрбие процесінде оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен ынтымақтасады;
тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекітетін құжаттарды толтырады;
студенттер мен оқушылар арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық адалдық принциптерін қалыптастырады.
Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы», «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы», «Әлеуметтік «Мүмкіндігі шектеулі балаларды медициналық-педагогикалық және коррекциялық қолдау», Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілер;
оқу пәнінің мазмұны, оқу үрдісі, оқыту және бағалау әдістері; педагогика және психология;
пәнді оқыту әдістемесі, оқу-тәрбие жұмысы, оқу құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;
педагогикалық этика нормалары; оқу кабинеттері мен қосалқы бөлмелердің жабдықталуына қойылатын талаптар;
құқық негіздері және еңбекті ғылыми ұйымдастыру, экономика;
еңбек заңнамасының негіздері, қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау ережелері, өрттен қорғау, санитарлық ережелер мен нормалар.
Сыйақының мөлшері және басқа шарттары:
Қызметкерге лауазымдық жалақы штаттық кестеге сәйкес белгіленеді.
Еңбекақы қолма-қол ақшамен төленеді: ай сайын карточкалық шоттарға, аванстық төлем әр айдың 20-шы күні, жалақы келесі айдың 10-күніне дейін.
Инфляциялық процестерге, Кәсіпорынның экономикалық жағдайының өзгеруіне байланысты еңбекақы Кәсіпорынның ішкі нормативтік құжаттарының негізінде, Тараптардың келісілген шешімімен штаттық кестеге және жұмыс беруші бұл туралы № 1 қосымшаға өзгерістер енгізу арқылы қайта қаралуы мүмкін. айдан кешіктірмей жазбаша ескертеді.
мереке және демалыс күндеріндегі жұмысы үшін қызметкердің тәуліктік (сағаттық) тарифтік ставкасын негізге ала отырып, екі есе ақы төленеді. Демалыс және мереке күндері жұмыс істеген кезде қызметкердің өтініші бойынша басқа демалыс күні берілуі мүмкін.
түнгі уақытта (22:00-ден 06:00-ге дейін) жұмыс істегені үшін төлем қызметкердің тәуліктік (сағаттық) тарифтік ставкасы негізінде бір жарым мөлшерінде жүргізіледі.
жұмыс берушінің кінәсінен бос уақыт жұмыскердің орташа жалақысының 50% мөлшерінде төленеді, бос тұрып қалған жағдайда жұмыскерге орындаған жұмысы үшін ақы төленеді, бірақ оның орташа айлық жалақысының кемінде үштен екісі. алдыңғы жұмыс.
Біліктілік талаптары:
тиісті бейіні бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейіні бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарды ұсынбай, педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат не оқу орнын аяқтағанын растайтын құжат біліктілігінің орташа деңгейіне жататын 1995 жылға дейінгі XI педагогикалық сыныбы бар орта мектеп;
және (немесе) біліктілігінің жоғары және орташа деңгейі, педагогикалық жұмыс өтілі болған жағдайда: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл; сарапшы оқытушыға – кемінде 3 жыл; 4 жылдан кем емес оқытушы-зерттеуші;
және (немесе) біліктілігінің ең жоғары деңгейі болған жағдайда магистр-педагогқа педагогикалық жұмыс өтілі 5 жылды құрайды.
Кәсіби құзыреттердің анықтамасымен біліктілік талаптары:
1) «мұғалім»:
пәннің мазмұнын, оқу-тәрбие процесін, оқыту мен бағалау әдістерін білуі керек;
оқушылардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;
оқушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал ету;
білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысуға;
білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру мен оқытуда жеке көзқарасты жүзеге асыру;
кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану;
2) "мұғалім-модератор":
«мұғалім» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
оқытудың инновациялық формаларын, әдістері мен құралдарын қолдану;
кәсіптік шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болуға не бекітілген тізбеге сәйкес білім беру ұйымы, аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейіндегі олимпиадалардың, конкурстардың, конкурстардың қатысушылары немесе жүлдегерлері немесе жеңімпаздары болуы білім беру саласындағы уәкілетті органмен;
3) "сарапшы мұғалім":
«мұғалім-модератор» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сәйкес, сонымен қатар:
ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін, оқу процесін талдау дағдыларын меңгеру;
біліктілікті арттырудың басымдықтарын сындарлы түрде анықтау: білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің;
кәсіптік шеберлік байқауының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болуға немесе аудандық (облыстық маңызы бар қала) деңгейіндегі олимпиадалардың, конкурстардың, конкурстардың, конкурстардың, облыстық деңгейдегі жарыстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы. білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбе;
облыстың, елдің (болған жағдайда) теледидарларында көрсетуге енгізілген бейне, телесабақтарды дайындау;
4) "оқытушы-зерттеуші":
«Сарапшы-педагог» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек,
сонымен қатар: сабақты зерделеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларының болуы;
студенттердің зерттеушілік дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
облыс, республикалық маңызы бар қалалар және астана, республика (республикалық ведомстволық бағыныстағы ұйымдар мен салалық мемлекеттік органдардың білім беру ұйымдары үшін) деңгейінде тәжірибені жалпылау;
кәсіптік шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болуға не саладағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес облыстық, республикалық, халықаралық деңгейдегі олимпиадалардың, конкурстардың, конкурстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы білім беру;
«Қазақстан мұғалімі» Ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жеңімпазы немесе иегері, «Үздік педагог» атағының иегері (болған жағдайда);
аудан (облыстық маңызы бар қала), облыс (болған жағдайда) деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікпен қамтамасыз ету және даму стратегияларын конструктивті айқындау;
тиiстi уәкiлеттi органның ведомстволық бағынысты бiлiм беру ұйымдары ұйымдастыратын педагог қызметкерлерге арналған семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткiзуге қатысу;
«Мазмұнды сараптау республикалық ғылыми-практикалық орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының «Сарапшылардың электрондық деректер базасына» сәйкес оқулықтарға, оқу-әдістемелік кешендерге және оқу-әдістемелік кешендеріне сараптама жүргізу жөніндегі сарапшылардың құрамына кіру. Білім және ғылым министрлігі» (бұдан әрі – Білім беру мазмұнын сараптаудың республикалық ғылыми-практикалық орталығы) немесе Техникалық және кәсіптік білім департаменті жанындағы РБМҰ ұсынған (бар болса) ( бұдан әрі DTPE деп аталады);
білім беру порталдарында (бар болса) орналастырылған елдің, облыстың теледидарларында көрсетуге енгізілген бейне, телесабақтарды дайындау;
интернет ресурстарын пайдалана отырып жұмыс тәжірибесін тарату;
5) "мұғалім-шебер":
«оқытушы-зерттеуші» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясында РУМС бекіткен авторлық бағдарламасы бар. Ы. Алтынсарин атындағы немесе ДТПБ жанындағы РБМС-де немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен немесе ұсынған оқулықтар, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік кешендердің тізбесіне енгізілген, жарияланған оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің авторы (тең авторы) болуы. DTPE жанындағы RIMS немесе тест тапсырмаларын, оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді сараптау бойынша сарапшылардың мүшесі немесе WorldSkills чемпионатының сарапшысы немесе мұғалімдердің біліктілігін арттыру бойынша жаттықтырушы болу;
республикалық немесе халықаралық кәсіптік конкурстардың, олимпиадалардың жеңімпазы немесе жеңімпазы болуға не білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес республикалық немесе халықаралық деңгейдегі олимпиадалардың, конкурстардың, конкурстардың жеңімпаздары мен жүлдегерлерін дайындауға;
«Қазақстан мұғалімі» Ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жеңімпазы немесе иегері, «Үздік педагог» атағының иегері (болған жағдайда);
интернет ресурстарын пайдалана отырып жұмыс тәжірибесін тарату;
облыс, республика (бар болса) деңгейінде тәлімгерлік және кәсіби қоғамдастық желісін дамыту жоспарларын жүзеге асыру;
Республикалық білім беру мазмұнын сараптау ғылыми-тәжірибелік орталығының «Сарапшылардың электрондық деректер базасына» сәйкес оқулықтарға, оқу-әдістемелік кешендерге және оқу-әдістемелік кешендеріне сараптама жүргізу бойынша сарапшылардың құрамына кіру немесе ДТПБ жанындағы РБМҰ ұсынған. (бар болса);
республика деңгейінде тәжірибені жалпылауға, тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастыратын педагог қызметкерлерге арналған семинарларды, конференцияларды ұйымдастыруға және өткізуге қатысу;
білім беру порталдарында (бар болса) орналастырылған елдің, облыстың теледидарларында көрсетуге енгізілген бейне, телесабақтарды дайындау.
Сәйкес: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2009 жылы 17 тамызда № 5750 тіркелді. Мұғалімдер лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамалары»
Құжаттарды қабылдау мерзімі: 23.08.2022-31.08.2022 ж Құжаттар тізімі: 1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;; 2)жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін); 3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекен -жайы мен байланыс телефондары көрсетілген – Бар болса); 4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері; ; 5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса); 6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;; 7) Психоневрологиялық ұйымнан анықтама; 8) Наркологиялық ұйымнан анықтама; 9) ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі - ТБЖ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса); 10) педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша толтырылған бағалау парағы. Қағидаларға 10-қосымша лауазымға тағайындау, қызметтен босату бірінші басшылардың педагогтары мен білім беру ұйымдары
_______________________ Кандидаттың Т. А. Ә, (бар болған жағдайда), ЖСН _______________________ (лауазымы, жұмыс орны) _______________________ _______________________ Нақты тұратын жері, тіркелген мекен-жайы, байланыс телефон
Өтініш
Мені бос / уақытша бос орынға орналасуға арналған конкурсқа жіберуіңізді сұраймын лауазымдары (керегінің астын сызу) _______________________ білім беру ұйымдарының атауы, мекен-жайы (облыс, аудан, қала / ауыл) Қазіргі уақытта жұмыс істеймін _______________________ лауазымы, Ұйымның атауы, мекен-жайы (облыс, аудан, қала / ауыл) Өзім туралы мынадай мәліметтерді хабарлаймын: Білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі
Оқу орнының атауы
Оқу кезеңі
Диплом бойынша мамандығы Біліктілік санатының болуы (берген (растаған) күні): ________________________ Педагогикалық жұмыс өтілі: _______________ Келесі жұмыс нәтижелерім бар: _____________ Наградалары, атақтары, дәрежесі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы, сондай-ақ қосымша мәліметтер (бар болса) _________________________
Қағидаларға 11-қосымша
кездесулер,
жұмыстан шығару
алғашқы жетекшілер
және мемлекеттік мұғалімдер
білім беру ұйымдары
Пішін
Бос немесе уақытша бос оқытушы лауазымына үміткердің бағалау парағы
____________________________
____________________________
(тегі Аты Әкесінің аты
(бар болса))
Критерийлер Растау құжаты Ұпай саны (1-ден 20-ға дейін)
Білім деңгейі Білім туралы диплом Техникалық және кәсіби = 1 ұпай Жоғары күндізгі күн = 5 ұпай
жоғары корреспонденция / қашықтан = 2 ұпай
жоғары білім туралы үздік диплом = 7 балл
Академиялық/академиялық дәреже Білім туралы диплом Жоғары білімі бар магистр немесе маман = 5 балл;
PhD докторы = 10 ұпай
Ғылым докторы = 10 балл
Кандидат ғылымы = 10 балл
«Мұғалім» біліктілік санаты бойынша
Мазмұны бойынша:
50-ден 60 ұпайға дейін = 0 ұпай
60-70 ұпай = 2 ұпай
70-80 ұпай = 5 ұпай
80-ден 90 ұпайға дейін = 6 ұпай
Әдістемесі мен педагогикасы бойынша:
30-40 ұпай = 0 ұпай
40-50 ұпай = 1 ұпай
50-ден 60 ұпайға дейін = 2 ұпай
60-70 ұпай = 3 ұпай
«Мұғалім-модератор» біліктілік санатымен
Мазмұны бойынша:
50-ден 60 ұпайға дейін = 0 ұпай
60-70 ұпай = 3 ұпай
70-80 ұпай = 6 ұпай
80-ден 90 ұпайға дейін = 7 ұпай
Әдістемесі мен педагогикасы бойынша:
30-40 ұпай = 0 ұпай
40-50 ұпай = 2 ұпай
50-ден 60 ұпайға дейін = 3 ұпай
60-70 ұпай = 4 ұпай
Ұлттық біліктілік тестілеу Сертификат «педагог-сарапшы» біліктілік санаты бойынша
Мазмұны бойынша:
50-ден 60 ұпайға дейін = 0 ұпай
60-70 ұпай = 4 ұпай
70-тен 80 ұпайға дейін = 7 ұпай
80-ден 90 ұпайға дейін = 8 ұпай
Әдістемесі мен педагогикасы бойынша:
30-40 ұпай = 0 ұпай
40-50 ұпай = 3 ұпай
50-ден 60 ұпайға дейін = 4 ұпай
60-70 ұпай = 5 ұпай
«Мұғалім-зерттеуші» біліктілік санатымен
Мазмұны бойынша:
50-ден 60 ұпайға дейін = 0 ұпай
60-70 ұпай = 5 ұпай
70-80 ұпай = 8 ұпай
80-ден 90 ұпайға дейін = 9 ұпай
Әдістемесі мен педагогикасы бойынша:
30-40 ұпай = 0 ұпай
40-50 ұпай = 4 ұпай
50-ден 60 ұпайға дейін = 5 ұпай
60-70 ұпай = 6 ұпай
«педагог-шебер» біліктілік санатымен
= 10 ұпай
Біліктілік/санат. Сертификат, басқа құжат 2-ші санат = 1 ұпай
1 санат = 2 ұпай
Ең жоғары санат = 3 ұпай
Мұғалім-модератор = 3 ұпай
Сарапшы мұғалім = 5 ұпай
Тәрбиеші-зерттеуші = 7 ұпай
Мұғалім-шебер = 10 ұпай
оқыту тәжірибесі еңбек кітапшасы/еңбек қызметін алмастыратын құжат
1 жастан 3 жасқа дейін = 1 ұпай
3 жылдан 5 жылға дейін = 1,5 ұпай
5 жастан 10 жасқа дейін = 2 ұпай
10 немесе одан көп = 3 ұпай
Әкімшілік және әдістемелік қызметтегі жұмыс тәжірибесі еңбек кітапшасы/еңбек қызметін алмастыратын құжат
әдіскер = 1 ұпай
Директордың орынбасары = 3 ұпай
директор = 5 ұпай
Алғаш рет оқытушыларға Білімі туралы Педагогикалық/кәсіптік
арналған дипломға қосымша тәжірибе нәтижесі
«өте жақсы» = 1 балл
«жақсы» = 0,5 ұпай
Бұрынғы жұмыс Оң ұсыныс хаттың болуы = 3 ұпай
орнынан ұсыныс хат хат Ұсыныс хаты жоқ = минус 3 ұпай
(жұмыс кезінде) Теріс ұсыныс хат = минус 5 ұпай
дипломдар, олимпиадалар
Кәсіби мен конкурстардың жеңімпаздарының
жетістіктердің сертификаттары,
көрсеткіштері студенттердің ғылыми жобалары;
- олимпиадалар мен мұғалімдер байқауларының жеңімпаздарының дипломдары,
сертификаттары;
- мемлекеттік награда
олимпиадалар мен жарыстардың жеңімпаздары = 0,5 ұпай
ғылыми жобалар = 1 ұпай
олимпиадалар мен жарыстардың жеңімпаздары = 3 ұпай
«Үздік педагог» байқауының қатысушысы = 1 ұпай
«Үздік педагог» байқауының жеңімпазы = 5 ұпай
«Қазақстан еңбек сіңірген ұстазы» медалінің иегері = 10 ұпай
әдістемелік қызмет - авторлық шығармалар тізімделген RUMS = 2 ұп
мен басылымдар COXON тізіміне енгізілген ғылыми-зерттеу қызметі бойынша
жарияланымның болуы, Scopus = 3 балл
Әлеуметтік-педагогикалық көшбасшылық тәлімгер = 0,5 ұпай
қызмет - көптілділікті жүзеге асыру МО көшбасшылығы = 1 ұпай
кәсіби педагогикалық қоғамдастықтың жетекшісі = 1 ұпай
2 тілде оқыту, орыс/қазақ = 2 балл
шетел/орыс, шетел/қазақ) = 3 балл,
3 тілде оқыту (қазақ, орыс, шетел) = 5 балл
курсқа дайындық пән бойынша дайындық НЗМ КПМ курстары, сертификаттары; «Өрлеу»= 0,5 ұпай
- цифрлық сауаттылық сертификаты курстар = 0,5 ұпай
ҚАЗТЕСТ, (әрқайсысы бөлек)
IELTS;
TOEFL
DELF;
Гёте Сертификат,
Python бағдарламалау негіздері,
Microsoft Learning
Барлығы: Ең жоғары балл – 83