Семинардың мақсаты: оқытудың интерактивті нысандары мен әдістерін тиімді пайдалану бойынша жұмыс тәжірибесімен бөлісу.
2022 жылдың 17 қарашасында «Жас мұғалім мектебі» үшін бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған қалалық семинар өтті. Семинар барысында зерттеуші мұғалімдер Г.Е. Қоспанова, Н.С. Солдатова оқыту тренингін өткізді және оқытудың интерактивті нысандары мен әдістерін қолдана отырып, ашық сабақтар көрсетті. Эмоционалды көңіл-күй үшін тренинг тақырыбына кіріспе ретінде «Сіздің мұғалім екеніңіздің 13 белгісі» бейнеролигі көрсетілді. Қатысушыларды жұмысқа тарту кезеңінде «Миға шабуыл» әдісі қолданылды.Тренингке қатысушылар қойылған сұрақтарға жауап беруі керек еді. Содан кейін әр топқа жеке тапсырма берілді (интерактивті оқыту тәсілдтері мен әдістерін үйрену) және өз жұмыстарымен таныстырды.
Тренинг соңында рефлексия үдерісінде қатысушыларға «5+5+1» тәсілін қолдана отырып, тренинг туралы пікір жазу ұсынылды.
Тренинг мақсаттарына қол жеткізілді, жас педагогтер оқытудың интерактивті әдістерін қолдану оқу үдерісін тиімді ұйымдастыруға мүмкіндік береді деген ортақ пікірге келді.
Бастауыш сынып мұғалімі Е. А. Ковтун 3 «Б» сыныбында «Путешествие яблока по организму» тақырыбында жаратылыстану сабағын өткізді. Сабақта оқытудың келесі интерактивті әдістері қолданылды:
«Қауымдастықтар», «Ақыл-ой картасы», «Эксперимент», «Бірлесіп білім алу стратегиясы», «Кластер», «Пантомима», «Сәйкестік», «Іскерлік ойындар». Сабақ мақсаттарына қол жеткізілді.
Бастауыш сынып мұғалімі Е. А. Абидовских «Менің отбасым» тақырыбы бойынша 1 «А» сыныбында дүниетану сабағын өткізді.
Сабақта оқушылардың ынтымақтастық қабілетіне, өз білімдерін өмірмен байланыстыра білуіне, қарым-қатынас дағдыларын дамытуға бағытталған жеке, топтық, жұптық, ұжымдық жұмыс түрлері қолданылды, бұл интерактивті оқыту болып табылады.
Сабақтың әр кезеңінде оқушыларға формативті бағалаудың тәсілдері мен әдістері ұсынылды: өзін-өзі бағалау, «Қол шапалақтау», ауызша мадақтау, «Шамды жағу», «Лайк дизлайк», «Бағдаршам», сигналдық карталар.
«Сөйлем жина», «Басқатырғыштар», «Артығын алып таста», «Еркін микрофон» тәсілдері әртүрлі ойлау қабілеті бар балаларға арналған, оқушыларға оқу материалынан тыс шығуға мүмкіндік беретін тапсырмаларды қарастырады.
Оқытудың бұл нысандары мен әдістері материалды қолжетімді, қызықты, жарқын және бейнелі түрде игеруге мүмкіндік берді, бұл білімді жақсы игеруге ықпал етті.
Бастауыш сынып мұғалімі А.С. Шумило 4 «А» сыныбында «Көп таңбалы сандарды екі таңбалы санға жазбаша бөлу» тақырыбы бойынша математика сабағын өткізді. Оқытуды тиімді басқару үшін сабақтың басында балаларға бағалау парағы бойынша жұмыс ұсынылды, онда жоспар, критерийлер және тапсырма дескрипторлары дәйекті түрде көрсетілді.
Сабақта жеке, топтық, жұптық, ұжымдық жұмыс түрлері жүргізілді - бұл балалардың назарын оқу үдерісіне аударуға, уәждемелерін арттыруға мүмкіндік берді.
Іс жүзінде барлық тапсырмалар сабақтың «Алтынсарин өмірбаяны» лексикалық тақырыбымен байланысты болды.
Сабақтың әр кезеңінде оқушыларға формативті бағалау әдістері ұсынылды: өзін-өзі бағалау, өзара бағалау, «Қол шапалақтау», ауызша мадақтау, «Шамды жағу», «Лайк-дизлайк», «Бағдаршам» әдістері сияқты -оқу процесінің ажырамас бөлігі.
Бағалау парағының нәтижелерін талдау әр оқушының материалды меңгеру деңгейін анықтауға мүмкіндік берді.
Бастауыш сынып мұғалімі О. Н. Артамонова 2 «Б» сыныбында «Виктор Владимирович Голявкин «Как я под партой сидел» тақырыбында әдеби оқу сабағын өткізді.
Сабақтың кезеңдері бір-бірімен тығыз байланысты болды, әртүрлі іс-шаралар ауысып отырды. Ақыл-ой әрекеттері тәжірибелік тұрғыдан қолдау тапты. Оқу материалы бүкіл сабақ барысында екінші сынып оқушыларын іздеулерін және зерттеулерін ұйымдастыруға жұмыс істеді, олардың өмірлік тәжірибесіне сәйкес келді.
Әр оқушы үшін жетістікке жету жағдайы жасалды, бұл сонымен қатар уәждемені арттыруға және оқуға танымдық қызығушылықты сақтауға ықпал етті. Сабақта «Сөйлеуді қыздыру», «Рефлексия», «Мақал жинау», « Түймедақ», «Осы оқушыға арналған сұрақ»әдістері қолданылды.
Қиындық деңгейі бойынша сараланған әдіс-тәсіл әр оқушының сабақ мақсаттарына жетуіне ықпал етті.
Сабақтың әр кезеңінде оқушыларға формативті бағалау әдістері ұсынылды: өзін-өзі бағалау, өзара бағалау, «Қол шапалақтау», ауызша мадақтау, «Қол алысу», «Лайк-дизлайк», «Бағдаршам» сияқты әдістері-оқу процесінің ажырамас бөлігі.
Сабақ мақсаттарына жетті, бұл оқушылардың сабақтың қорытынды сұрақтарына саналы жауаптарымен расталады.
Мұғалімнің жұмысының сәттілігі көбінесе өздігінен үнемі жұмыс істеуге байланысты. Педагогтің өзін-өзі тәрбиелеуі-оқушыларды оқытуда жоғары нәтижелерге қол жеткізудің ажырамас бөлігі.
«Мұғалім-өмір бойы оқитын адам, тек осы жағдайда ғана ол сабақ беру құқығына ие болады».