«Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің «Петропавл қаласының білім бөлімі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі «№ 4 орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
СҚО Петропавл қ., Нұрсұлтан Назарбаев к., 274
Тел. 87152512405, 87152512404
Электрондық мекенжайы: sko_shkolav4@sqo.gov.kz
Білуге тиіс:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексі, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңдары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;
педагогика және психология негіздері;
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты, үлгілік оқу бағдарламалары, үлгілік оқу жоспарлары, педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктері;
педагогикалық этиканың нормалары;
экономика, қаржы-шаруашылық қызмет негіздері;
еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, педагогикалық жұмыс өтілі кемінде 3 жыл;
оқытушылық қызметті жүзеге асыру кезінде-қосымша "педагог – сарапшы" біліктілігінің болуы немесе "педагог – зерттеуші" немесе "педагог – шебер" біліктілігінің болуы.
Білуге тиіс:
Біліктілікке қойылатын талаптар:
жоғары педагогикалық білімі және (немесе) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі (педагогикалық) білімі немесе педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат, жұмыс өтіліне талап қойылмайды;
және (немесе) біліктілігінің орта және жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл;
және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде педагог-шебер үшін мамандығы бойынша жұмыс өтілі – 5 жыл.
3.Логопед-дефектологтың лауазымдық міндеттері:
мектепке дейінгі білім беру, оның ішінде арнайы мектепке дейінгі ұйымдарды қоса алғанда, үлгілік оқу жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкес мүмкіндігі шектеулі балалармен жеке, топтық және топтық сабақтарды (сабақтарды) жүргізетін мектепке дейінгі ұйымның оқу жоспарларын іске асыратын мектепке дейінгі ұйымның арнайы педагогы;
мүмкіндігі шектеулі балаларға арнайы педагогикалық сараптама жүргізеді және оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалайды;
дамуында кемістігі бар балалардың психофизикалық дамуының бұзылыстарын жеңу үшін жеке оқу, жеке дамытатын, коррекциялық және дамытушы бағдарламаларды әзірлейді және енгізеді және жеке (кіші топтық, топтық сабақтар) өткізеді;
мүмкіндігі шектеулі балаларға арнайы психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді;
білім беру ұйымдарында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді;
басқа педагогтармен және мамандармен өзара әрекеттесуді қамтамасыз етеді, білім берудегі инклюзивтілік қағидатын жүзеге асыруға ықпал етеді;
басқа педагогтармен және мамандармен тығыз байланыста, мүмкіндігі шектеулі балаларды дамыту және әлеуметтендіру бойынша іс-шараларды жүзеге асырады;
тәрбиешілерге, адамдардың (балалардың) ата-аналарына және басқа да заңды өкілдерге оқыту мен тәрбиелеудің арнайы әдістері мен әдістерін қолдану мәселелері бойынша кеңес береді;
жеке тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты мен үлгілік оқу жоспарларының талаптарына сәйкес білім берудің әртүрлі нысандарын, білім беру технологияларын, әдістерін, әдістері мен құралдарын пайдаланады;
психологиялық-медициналық-педагогикалық сараптама және кеңес беру бағдарламаларын іске асыратын арнайы білім беру ұйымдарының арнайы оқытушысы;
арнайы білім беру қажеттіліктерін командалық бағалауға қатысады;
психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің, оңалту орталықтарының, аутизм орталықтарының арнайы оқытушысы білім беру ұйымының жоспары мен кестесіне сәйкес жеке, топтық және топтық сабақтарды жүргізеді;
жеке оқыту, жеке дамыту, коррекциялық дамыту бағдарламаларын әзірлейді және жүзеге асырады және жүргізеді
жеке (кіші топтық, топтық сабақтар);
олардың кәсіби құзыреттілігін арттырады;
әдістемелік кеңестердің, әдістемелік бірлестіктердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға қоғамның толерантты көзқарасын қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізеді;
қауіпсіздік техникасы мен еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелерін сақтайды;
білім беру процесінде балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді.
Білу керек:
Қазақстан Республикасының Конституциясын , Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу қолдауы туралы» заңдарын (бұдан әрі - «Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және коррекциялық қолдау туралы» Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік-медициналық-педагогикалық түзеу қолдауы) , «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері;
қиын өмірлік жағдайдағы балаларға арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетудің мемлекеттік стандарттары;
арнайы педагогика;
оқу процесін жобалау және ұйымдастыру негіздері;
арнайы білім берудегі соңғы жетістіктер;
педагогикалық этика нормалары;
еңбек заңнамасының негіздері, ішкі еңбек тәртібі, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, өрттен қорғау, санитарлық ережелер.
Біліктілік талаптары:
«Арнайы білім» бағыты бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарды ұсынбай, педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат;
және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі, мамандығы бойынша жұмыс өтілі болған жағдайда: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл; сарапшы оқытушыға – кемінде 3 жыл; 4 жылдан кем емес оқытушы-зерттеуші;
және (немесе) біліктілігінің ең жоғары деңгейі болған жағдайда, магистр-оқытушыға мамандығы бойынша жұмыс өтілі 5 жылды құрайды.
4.Барлық мамандықтардың пән мұғалімдерінің міндеттері
Білуге тиіс:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы" заңдары, білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;
оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі;
педагогика мен психология;
пәнді оқыту әдістемесі, тәрбие жұмысы, оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;
педагогикалық этиканың нормалары;
медиация техникасы және қақтығыстарды шешу мүмкіндігі;
оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;
құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру;
еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс стажына талап қоймастан, педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат немесе біліктіліктің орташа деңгейіне жататын XI педагогикалық сыныбы бар 1995 жылға дейін орта мектепті бітіргені туралы құжат;
және (немесе) біліктілігінің жоғары және орта деңгейі болған кезде педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін-кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін-кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін-кемінде 4 жыл;
және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі – 5 жыл.
Біліктілік талаптар мен лауазымдық міндеттер Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2009 жылғы 17 тамызда № 5750 болып тіркелген «Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығына сәйкес (Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 2023 жылғы 14 сәуірдегі № 100 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізілді) берілген.
Еңбекке ақы төлеудің мөлшері және өзге де шарттары:
Қызметкерге штаттық кестеге сәйкес лауазымдық жалақы белгіленеді.
Жалақы ақшалай түрде төленеді: ай сайын шот карталарына, әр айдың 20-сы- аванс, келесі айдың 10-на дейін-жалақы.
Құжаттарды қабылдау мерзімі: 18.08.2023-29.08.2023 жыл
Құжаттар тізімі:
1) осы Қағидалардың 10 қосымшасына сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басты куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парақ (нақты тұрғылықты мекенжайын және байланыс телефондарын көрсете отырып-бар болса);
4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білім туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген);
7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератордан төмен емес қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) 11 қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.
Мемлекеттік білім беру | ||
|
| |
| Нысан |
|
| ____________________________ |
|
_______________________________________________________________
(үміткердің Т.А.Ә. (бар болса)), ЖСН
_______________________________________________________________
(лауазымы, жұмыс орны)
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
Нақты тұрғылықты жері, тіркелген мекен-жайы, байланыс телефоны
Мені бос/уақытша бос лауазымдық конкурсқа қатысуға рұқсат беруіңізді сұраймын
(қажетінің астын сызыңыз)
_______________________________________________________________
білім беру ұйымының атауы, мекен-жайы (облыс, аудан, қала\ауыл)
Қазіргі уақытта жұмыс істеймін
_______________________________________________________________
білім беру ұйымының атауы, мекенжайы (облыс, аудан, қала\ауыл)
Өзім туралы келесіні хабарлаймын:
Білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейін
Оқу орнының атауы | Оқыту кезеңі | Диплом бойынша мамандық |
Жүктеу |
Біліктілік санатының болуы (беру (растау) күні):
_____________________________________________________________
Педагогикалық жұмыс өтілі: ____________________________________
Келесі жұмыс нәтижелері бар:___________________________________
Наградалары, атақтары, дәрежесі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы, сондай-ақ қосымша мәліметтер (бар болса)
____________________________________________________________
Мемлекеттік білім беру |
|
| Нысан |
Бос немесе уақытша бос педагог лауазымына үміткердің бағалау парағы ___________________________________________________ (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))
№ | Өлшемшарттар | Растайтын құжат | Балл сандары |
|
1. | Білім деңгейі | Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері | Техникалық және кәсіби = 1 балл |
|
2. | Ғылыми/академиялық дәрежесі | Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері | PHD-доктор = 10 балл |
|
3. | Жұмыс өтілі жоқ үміткерлер үшін сертификаттау | Сертификат | "Педагог" Біліктілік санаты - 5 балл |
|
4. | Біліктілік санаты | Жеке куәлік, басқа құжат | Екінші санат = 1 балл |
|
5. | Әкімшілік және әдістемелік қызметтегі жұмыс тәжірибесі | Еңбек кітапшасы/еңбек қызметін растайтын басқа да құжат | Әдіскер (лауазымдық жұмыс өтілі кемінде 2 жыл) = 1 балл |
|
6. | Алғаш рет жұмысқа тұрған педагогтер үшін | Білімі туралы дипломның қосымшасы | Педагогикалық/ кәсіби тәжірибенің нәтижелері "өте жақсы" = 1 балл |
|
7. | Бұрынғы жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша) немесе оқу орнынан ұсыныс хат | Ұсыныс хат (Конкурсты өз бетінше жариялаған білім беру ұйымы соңғы жұмыс/оқу орны бойынша ұйымға/оқу мекемесіне өтініш жасайды) | Оң ұсыныс хатының болуы = 3 балл |
|
8. | Кәсіби жетістіктерінің көрсеткіштері | - дипломдар, білім алушылардың олимпиадалар және конкурстар, ғылыми жобалар бойынша жеңімпаздардың грамоталары; | 1) олимпиадалар және конкурстар жеңімпаздары = 0,5 балл |
|
9. | Әдістемелік қызметі | -авторлық шығармалары, басылымдары | ҚР БҒМ тізбесіне енген оқулықтар мен (немесе) ОӘК авторы немесе бірлескен авторы = 5 балл |
|
10. | Қоғамдық-педагогикалық қызметі | Қоғамдық-педагогикалық қызметін растайтын құжат | тәлімгер = 0,5 балл |
|
11. | Курсқа дайындық | - пәндік дайындық сертификаттары; | ПШО, НЗМ, "Өрлеу" курстары |
|
12. | Мемлекеттік білім беру гранты бойынша білім алған жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымының түлегі, "Дипломмен ауылға!", "Серпін" мемлекеттік бағдарламаларының қатысушысы, Жұмыспен қамту орталығы жастар тәжірибесі бойынша жіберілген педагог | Мемлекеттік білім беру гранты иегерінің сертификаты, келісім-шарты | 3 балл қосылады |
|
Барлығы: |